Malin och Amanda

Ah yeah

Kategori: Allmänt

Hej hallå! Haft en riktigt bra helg må jag säga. I fredags var alla blåbärs och bowlade på Marions (tror jag de hette) drack lite och hade det trevligt där i alla fall sen åkte jag iväg på äventyr :-). På lördagen var jag och Malin först hemma hos Johan och firade han lite sen taxi in till stan där vi mötte upp resten av klanen på förarstället Escalier sedan drog vi till sturecompaniet och till sist hem och sussade sött.

Idag har jag hängt med pappa, skulle fixa passmen visade sig att jag kunde ha mitt legg istället, GRYMT! så åkte vi till liljeholmen, köpte två par skor och åt god frozen yoghurt. Snart ska jag iväg och träna. HEJDÅ

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Amanda, vart är din klänning från? Jättefin!

    2013-07-07 | 19:42:05
  • Amanda säger:

    Den är från Zara :)

    2013-07-16 | 00:19:18

Kommentera inlägget här: