Malin och Amanda

WE GOT THE BEAT

Kategori: Allmänt

Hej kära ni. 
Har totalt glömt bort det här med att skriva lite vettni. Så.. vad har jag gjort? Haft en riktig blåbärs-helg. Alla 5 båda dagarna.. ATT DET KUNDE SKE????
 
Dem kommande två veckorna så har vi nordens skönaste tider på jobbet. Stänger 4 varje dag, så jälla najs. Och jag jobbar mån,tis & fre. Herrejesus upp i himlen. Börjat cykla har jag också, varje dag till jobbet, även när jag börjar 6. Så idag efter jobbet cyklade jag till söder och mötte Malin för middag på Vero, sen tog vi (bikers som vi är) cyklarna  ner till Årstaviken, mötte Fille och satt å möööös. 
 
Annars? Längtar som tusan till semester start på fredag nästa vecka och kos om 2 veckor. Tejer.. TVÅ VECKOR!! xD Nu ska jag och pöjk kolla Arrow. Heido.
 
DET HÄR (kos förra året)
 
-M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: