Malin och Amanda

A relationship without trust is like a mobile with no service, all you do is play games

Kategori: Allmänt

Sitter i sängen äter lite choklad & några enstaka manadriner (satsumas/klementiner..) och har världens fest här så tänkte jag lägga in lite bilder från förra årest december, älskar att jag skriver datum på alla foton så man kan kolla tillbaks. So here you go
.
OCH HELVETE vilken jävla ful-period jag hade där, och jävla p-piller som gjorde mig fet! damn you

Det var minsann Collegefest 18 December!
Den 4e Debember var vi några stycken hemma hos Grute 
Den 11e var det pjyamasparty hos Mathias och ja vi som var där vet att det va en av dom konstigaste/roligaste kvällarna nånsin (speciellt alla videos)


En chillkväll 21 december hos Mathias som slutade med att alla sitter i hans rum, fail? ja!
Den 25e dagen efter julafton var vi också hos Mathias
Mer bilder från december hade jag tyvärr inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: