Malin och Amanda

BY AMANDA YEAH

Kategori:

Va lite busig och snodde Emmas lista

3 saker jag inte förstår mig på:
- Människor som umgås med folk dom pratar skit om
- Killar
- Svergies äckliga väder

3 saker som finns på mitt bord:
- Min phone
- Skolböcker
- Nagel grejer

3 saker jag gör just nu:
- Spanar runt på facebook
- Pluggar
- Smsar

3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Vill (också) bo i L.A
- Vara kär. massor!!
- och SÅKLART resa

3 saker jag inte kan.
- Mattematik
- Laga mat
- Sjunga

3 saker jag skulle vilja lära mig:
- Att kunna konsten att plugga 
- Att vara nyttig 
- Lära mig att man inte behöver sola hela tiden

3 favoriträtter:
- Tonfisk
- Kött, kroketter och bearniéssås
-  Stuvade makaroner

3 saker jag gillar.
- Mina skojiga vänner
- Sommartider
- Musik

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
- (Instämmer med emma) falska idioter
- Killar som inte förstår någonting
- Cancer

3 viktiga saker i mitt rum:
- Spegeln
- Klädhängaren
- Sängen föffan

3 dåliga saker som hänt när du har druckit alkohol.
- Åkt ambulans
- Skämt ut mig ett antal gånger
- Blivit hämtad av pappa för många gånger

3 saker som jag säger mest:
- Awkward
- Va fan
- Jävla

3 kändisförälskelser:
Harry Styles 
Francisco Lachowski
Logan Lerman

Kommentarer


Kommentera inlägget här: