Malin och Amanda

MITT ÅR 2011

Kategori:

Eftersom jag är lite sådär uttråkad just nu tänkte jag bjuda på bilder från mitt år 2011. Så då kör vi!
Januari - umgådes med "älvsjö" folket och tjejerna, tror vi drack varje helg.. fan vilka partymänniskor shit omg

Februari - fortsatte med samma visa varje helg lala och även jag hade lite fekkelito











Mars - fiendefejden var över för min och Malins del vilket jag blev väldigt glad över, bilfeldt fyllde 18 barre också!

April - Emma hade lite fest och BOOM jag fyllde 18 och det firades på snaps fan va fest, gick ut mycket med Jacinta och började glida ifrån "älvsjö" folket och ja lite så.








Maj - Solen sken, det var sommar och jag och Malin umgicks väldigt mycke, very najs bajs. Sara och Kiwi kom på besök en väldigt varm dag

Fortsätter lite senare med resten av månaderna! HEJ SVEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: