Malin och Amanda

hoppla

Kategori:

Hello. Sitter och myser i köket. Eller myser gör jag fan inte, sitter fett oskönt..... Aaaaaja. Har suttit och diskuterat livet med min mor, ytterst vuxet av mig om jag får säga det själv. Vad kom jag då fram till? Att jag vettefan vad jag ska göra med mitt liv. Just nu sitter jag med ett IG i Matte A och Samhälle A. MEN de gör mig faktiskt ingenting, jag har haft en del jobbiga år i skolan och av den anledningen halkat efter, jag är inte korkad.. helt okej smart faktiskt. Så jag tror det kommer gå fint för mig, trots att jag inte har möjligheten att söka till högskolan förns jag läst upp mina IG:n. Har haft sån ångest över det här men sen slog det mig, jag vill inte ens plugga vidare, inte nu i allafall, de är jag inte redo för. Vem vet? Om 5-6 år kanske jag är det och har motivationen att göra det också men nu saknas den där viljan och styrkan för att klara av att få en godkänd examen och behörighet till högskolan. Mitt mål efter gymnasiet är
1. Jobba
2. Flytta hemifrån
Har alltid varit så, jag ska hemifrån och så är det bara. Inget plugga vidare och "resa jorden runt" som alla säger att dom ska göra men ingen gör. Jag vill skaffa mig en egen lägenhet och ett eget liv, sen kan det resas och ha sig. Mitt mål :)
Nu kom familjen Pettersson innanför dörren så nu ska det skitsnackas. Hejdå!
Helt osammanhängande bilder.. men va jobbigt att jag tyckte att jag inte alls va brun när jag kom hem från rhodos... Hej jag kan spegla mig i mina egan armar nu för att jag är så blek (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: