Malin och Amanda

You were everything I was looking for when I wasn't even looking

Kategori:

Hallå hallå! Dagen innan jul, har tyvärr ingen julfeeling alls men det kommer väl. Var uppe vid nio tiden för först sola sen blev det stan för hela slanten, jag var ju verkligen inte ensam och jag hade lust att döda allihopa men jag hittade julklapparna till min familj och sen en till mig själv som jag letat efter väldigt länge! sen mötte jag pappsen i liljeholmsgallerian där vi vandrade runt lite. Jaja nu ska jag strax äta håller på att dö, tjing. 

min fina tröjaaaaaaaaa, har en i vit också hehe :))

Kommentarer

  • lisa säger:

    vart kommer tröjan ifrån? :)

    2011-12-25 | 16:48:07
  • Amanda säger:

    T-shirtstore :)

    2011-12-26 | 18:36:06
    Bloggadress: http://malinoampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: