Malin och Amanda

6 saker

Kategori:

- Jag har en rätt konstig sak för mig med mackor. HELA mackan måste ha pålägg på sig. Jag står alltså alltd och river sönder osten (eller liknande) i småbitar så den ska täcka hela. Inte gott annars.
- Jag har sagt det förut men jag säger det igen... JAG HATAR ORANGET. Så himla ful färg, skulle aldrig sätta på mig det. Aldrig.
- Jag mår bra av att jobba. Gnäller och klagar på det gör jag såklart och ibland orkar man ju inte men ångest får jag om jag inte gör det. Älskar att tjäna mina egna pengar så att jobba 4 ggr i veckan har inte varit världens problem för mig.
- Jag tycker om att gå/va i skolan men hatar att plugga... bra kombo va? Att komma upp till skolan har aldrig varit ett problem, tycker om att va där, gå runt med mina böcker i korridorerna osv. (Mupp jag vet). Men att plugga, prestera bra på prov m.m. Nej inte min grej. Ska bara ta mig igenom skolan sen ska jag jobba.. högskolan kan vänta (troligen hela livet).
- Jag ser mig själv som en rätt stark person. Tror det beror på att jag gått igenom en del svårigheter, så när nått är jobbigt har jag alltid kunnat tänka "det kunde varit värre". Låter rätt simpelt men så är det faktiskt. Så lever jag mitt liv i allafall!
- Kaviar är det bästa jag vet!
- Jag saknar Amanda Bilfeldt och Malin Svensson :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: