Malin och Amanda

Bittnerness is like drinking poison and hoping it will hurt someone else

Kategori:

Wäähey älskar att jag är uppe till halv fem och sover till halv tre men fan jag kan inte sova har vänt på dygnet totalt den här veckan, soft när man ska upp halv 8 på måndag. i fredags så frisknade (skriver man så??) jag till så åkte till liljeholmen för att överraska min awesome vän Malin, hon hängde med mig hem och käkade sen kirra vi lite vin också (vi är som i cougar town, tyvärr allså) så gick vi hem till Filip där vi hade fetaste festen nej men det va skoj, ramlade innanför dörren vid tre. idag eller lördags då så va jag hos frisören halva dan blev rejält ljushårig sen bar det av till min faster som fyllde år, deckade där så därför jag är pigg nu.......jävlar va långt det blev nu!! TJOHEJ
.
jag och Malin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: