Malin och Amanda

Död åt baksmälla

Kategori:

VARFÖR i hela jävla världen kan jag aldrig lyssna på den där lilla rösten i huvvet som säger "nej Malin, gå inte ut ikväll du ska jobba i morgon)?? Jävligt irriteerandeeeeeeee. Har alltså slitit mig genom dagen på jobbet med konstant huvudvärk, illamående och allmän seghet i huvvet. Åt helvete med att jobba bakis. Försov mig i morse gjorde jag också vilket resulterade i total panik när jag vaknade, äckligt hår och gårdagens smink. Har nog aldrig känt mig så äcklig och otaggad påå livet.
Nu sitter jag hemma hos min käraste och väntar på honom + familj. Dom är ute och far nånstans. Åkte hit direkt efter jobbet, tog en lång jävla dusch och har nu placerat mig i fosterställning (ja inte nu när jag skriver då, hade ju blivit knepigt) i soffan. I morgon är tanken att träna med mamma på dagen.. we'll see about that. Heido.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: