Malin och Amanda

Fakta by A

Kategori:

Snodde där där listan Emma hade i sin blogg dock bara dom tio fakta om sig själv så here you go:

1. När jag ska sova lyssnar jag alltid på Andrea bocelli & Celiné Dion, lame jag vet
2. Jag älskar att skämta och allt de där
3. Jag är äckligt beroende av att sola solarium (har hållit mig en & en halv månad!!!!)
4. Hatar att gå i klackskor
5. Jag har dyskalkyli & går i tvåan
6. Hatar folk som tycker synd om sig själva & skriver tyck-synd-om-mig inlägg. 
7. Älskar tonfisk med pasta
8. Har praktiserat på Mathilde i fyra månader då jag inte orkade skolan
9. Jag stör mig på precis allt som finns ex: folk som smaskar, går långsamt osv
10. Även jag har varit svarthårig och haft bajsbruna kinder och burit 96 jeans

SÅJA tog ungefär en halvtimma att skriva detta inlägg. Weird

Kommentarer


Kommentera inlägget här: