Malin och Amanda

Heihooo

Kategori:

Har lite ensam tid för tillfället. En en sån stund jag brukade ha dagligen förut. Liggandes nyduschad i sängen med datan i knät och tv:n på. Nu för tiden går jag antingen i skolan, jobbar efter, praktiserar, är med Filip eller har nått annat inplanerat. Så ja, jag tar vara på mina egenstunder! Hehe...

En helt annan sak! Igår va jag och satte in min p-stav. Trodde jag skulle svimma, kräkas, gråta om inte dö där på bordet när hon skulle sätta in den men icke sa nicke. Det gjorde inte ett dugg ont och jag tänker fan rekomendera till er alla som är trötta på trasslet med piller osv. Den där sätter dom in, tar 2 sekunder, kostar 60 kr och håller i 3 år. Jätte skönt. Ska glo vidare på biggest loser. Vi hörs vaa.

Slänger in lite bilder från förra onsdagen när jag och Amanda va ute. Jätte fula och jätte fulla.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: