Malin och Amanda

Måndag

Kategori:

Hej där. Fan va tristv bloggen blir när man praktiserar hela dagarna.. samma visa varje dag liksomm. Anyway. Igår va det adventsfika här hemma, åt pepparkaka med ädelost.. fy i helvete va gott! Namnam. Känner mig lite taggad på julen (mina vänner, få inte en hjärtattack). Brukar i vanliga fall gå in i nån sorts jul-depp-känsla men i år känns det fan mysigt.

Idag stog jag i kassan på förmiddan och städade hela övervåningen på eftermiddan, inte jätte kul haha. Usch va jobbigt det va.. KAN FOLK SLUTA SLÄNGA BH:AR PÅ GOLVET????? Hur svårt ska det behöva vara? Gosh. Juste! Fick tid för tatuering idag.. 12/12 blir det. Iiih va kul:) Ikväll ska jag bara gosa med min kärlek... ovanligt va? Extremt.


Random bild på mig och min andra kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: