Malin och Amanda

You can dream about the future, but don't forget the past

Kategori:

På senaste tiden har jag börjat tänkte mycket på hur bra jag faktiskt har det. Jag har många gånger under åren tänkt och undrat "varför just jag?" "varför drabbar hemska saker vår familj?" "varför har just jag ingen pappa?" osv. Men jag kan nu se det på ett helt annat sätt, vi har klarat oss, tagit oss ur det där och livet hade kunnat vara betydlig jobbigare. Vi har faktiskt överlevt, jag har överlevt, trots dem extremt jobbiga stunderna då allt var svart. Jag trodde aldrig jag skulle klara av det men jag mår så jävla bra nu. Jag är så tacksam för det liv jag har, för min mamma, lillebror, pojkvän och framför allt mina vänner. Utan dem hade jag aldrig klarat det. 2 personer som alltid funnits där under alla år är Malin Svensson och Amanda Bilfeldt. Mina fina. Men såklart alla andra också! Jag tror inte man uppskattar sina vänner tillräckligt. Efter en tid så kommer det sig lätt att man tar dem för givet, det ska jag aldrig göra. Vänner kommer alltid först. Jag bara älskar allihopa!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: