Malin och Amanda

2011 hände det rätt mycke ändå

Kategori:

- Jag och Amanda avlutade vårt bråk efter 9 månader av hat mot varandra

- Jag började året med att åka till Franska alperna med massa sköna typer. Hade en grym resa som jag fan aldrig kommer glömma!

- Jag och Filip blev tillsammans den 31 juli efter 7 år av vänskap och 6 månader av fyllehångel som alltid slutade i hans säng.

- Jag och Amanda Bilfeldt tog en tripp till Rhodos i slutet av sommarlovet. Så jävla rolig resa det med!

- i oktober så gjorde jag en två-stegsabort på Södersjukhuset som innebar 12 timmar av förlossningsvärkar och ca 2 timmar av lite annat som jag inte vill gå in på här..

- Jag tog äntligen tag i mina tatueringsplaner och placerade lilla pappa på höger underarm. Jätte nöjd och jätte glad över att den äntligen sitter där!

- Jag tog även tag i min jävla matematik, den här gången seriöst. Så är äntligen på god väg mot ett G i matte A.

År 2012 blir förhoppningsvis lika händelserikt, har maaassa kul på schemat. Åre, summerburst, studenten (!!!!), coldplay.. M.m. Iiiiiih va kul:))

/M

Kommentarer

  • linn säger:

    vad bråka ni om?

    2012-01-06 | 18:11:51
  • Amanda säger:

    Det kommer vi knappt ihåg själva men det var mycket skitsnack så en pause va bra för oss :))

    2012-01-07 | 18:04:44
    Bloggadress: http://malinoampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: