Malin och Amanda

Life has no remote, get up and change it for yourself

Kategori:

YO fellas! waaaaazzup? sitter och käkar lite frukost medans jag tittar på she's the man, underbar film! väntar på att Malin ska komma hit så ska vi dra och träna om ett tag, hurtiga. igår låg jag hemma och mådde bajs men på kvällen drog jag och Malin till sogni och tog några glas vin och tog ett gott stop på trafiket i gullmarsplan så himla gött!
i fredags så började vi hemma hos Adam sen drog jag själv till sogni för att möta Sara och hennes kompisar som var på besök, riktigt roligt sen när det stängde drog jag hem till Adam igen sen blev det en kall vandrig hem med David som var snäll och gick moi, thank you! jajaja nu blev det väldans långt här så rundar av, hörs senare hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: