Malin och Amanda

Tar från Emma hehe..

Kategori:

Har 2011 varit bättre än förra året? Ja det har det verkligen!

Någonting du aldrig kommer glömma? Hmm massa skoj från sommaren, summerburst!

Har du flyttat under år 2011? Näe

Har du gjort något du aldrig gjort förut? Gud ja

Har du varit kär? Nja inte kär direkt

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Till mig? nej

Har du haft ett hemligt förhållande? Kanske det

Har du gjort någon riktigt ledsen? Det tror jag inte

Varit i slagsmål? Verkligen inte

Har du varit deprimerad? Nej

Har du gjort någonting du ångrar? Jaaaaaa!

Har du skämt ut dig? Det också

Hatar du någon på din skola? Ogillar starkt, väldigt många

Har du träffat nya vänner? Yes!

Har du många killkompisar? Yes det har jag

Har du snott någons pojkvän? Nej

Spelat full? Nej

Fått minnesluckor? För många

Varit så glad att du gråtit? Gud ja

Mest misslyckade kvällen 2011? Hmm det minns jag inte

Bästa frisyren? Page maybe?

Sjukaste händelserna 2011? Det finns för många

Mest använda plagget? Mina svarta jeans kanske

Årets ord? Awkward, passar bra

Skulle året kunnat bli bättre? Nej tyckte det var bra

Hur ser 2012 ut? Det ska bli grymt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: