Malin och Amanda

Value the people who love, respect and trust you the most, and forget about the negative and toxic people who don't deserve you

Kategori:

Ska alldeles strax sova men måste bara säga fyfan vad jag stör mig på vissa människor, till exempel dom som sitter och frågar grejer i vår blogg som dom inte har nått jävla piss att göra med, som "klara" som skrev: och varför äter du så lite? eh vem fan är du att fråga det måste jag fråga, du känner inte ens mig. Kan folk sluta lägga sig i andras liv, ingen har nått med ens liv att göra bara en själv. Fan alla dessa människor som älskar att lägga sig i andras liv, veta vad dom bråkar om vem dom är på G med osv, mobbade människor. Jag har varit en sån person alla har nog det och tyvärr är fortfarande vissa personer det det är fan tragiskt. När alla vi tjejer var med varandra vårat "gäng" inte en enda jävel pratade INTE skit om varandra, det var det man levde för snacka skit om varandra hoho vad skojigt, nej allt var bara så falskt och jag önskar att jag vore som jag är idag, att jag var så då. Nej jag är inte helt fläckfri men jag har bättrat mig jag umgås med folk som är bra för mig och inte pratar skitsnack om mig, jag tycker det är sjukt att någon person kan umgås med folk dom VET snackar skit om en, tragiskt. Jag vet att jag inte har mycket vänner men dom jag har är äkta och mer än så behöver inte jag. Tack och hej leverpastej

 

och självklart har jag helt ynderbara minnen från när vi alla va yngre så ingen tror nått annat. tjo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: