Malin och Amanda

Hold you in my arms

Kategori:

Hallåhallå! Ligger i sängen och är väldans pigg så ligger och smsar med Sara istället vi har inte snackat på länge så de är kul, mycket att ta igen. Ligger och filosoferar gör jag också vad det nu innebär.. tänker och tänker gör jag, det gör jag alltid innan jag ska sova, det är så mycket som kommer upp i skallen när jag är själv. Tiden går så fort det känns som det var igår Malin hade sin 16 årsfest hejjohåå är 19 snart ju.. jag undrar hur livet hade sett ut om man gjort annorlunda val, tänk om jag och Malin inte hade blivit vänner den kvällen, ja jag hade nog fortfarande umgåtts med alla i Älvsjö.. tänka sig! Jag är så oerhört glad att jag har Malin, hon är min absolut starkaste vän och bästa vän jag vet att hon alltid finns där såsom jag alltid finns för henne. Hon är bäst! Puss och god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: