Malin och Amanda

Tisdag

Kategori:

Ååååh det kommer in så mycket fint i alla affärer nu till våren.. Blir ju tokig!! Vill bara handla men no no här sparas det till Åre och allt annat som händer under våren. Måste hålla i pengarna (hur nu det ska gå) maha. Åre i alla fall, sjukt taggad! Men ska jag va ärlig så kan jag inte se mig själv ensam på ett tåg, med byte dessutom, med skidor, pjäxor, resväska osv osv. Kommer ju gå åt pipan.

Annars då? Ska ta det lugnt ikväll som vanligt, eftersom att jag inte kan träna.. Mfhshshtteckdo. Fuck. Hej då /M

Lite vår/sommar/värme.. Vad som helst?? Tack.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    när åker ni till Åre? :)

    2012-03-06 | 20:21:17
  • Amanda säger:

    11 mars åker jag (amanda) och den 15e kommer Malin :)

    2012-03-06 | 21:10:39
    Bloggadress: http://malinoampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: