Malin och Amanda

Jisses

Kategori:

Igår blev det en liten utgång, Adams skiva. Det va la kul, innan så satt vi på en irländsk bar på Kungsgatan. As najs! Att man inte gått dit och druckit öl innan är ju en himla konstig fråga.

Nu sitter jag på småföretagande lektionen med Amanda och diskuterar denna hets som uppstått bland alla tjejer angående deras vikt nu inför sommaren. Jag kan liksom inte få kläm på det, kallar mig igen expert men vad hände med att äta rätt och träna regelbundet? När kom bantningspiller och svält in i bilden? Eller aa den har väl funnits där ett tag men förstår det fortfarande inte. Alla kroppar är olika. Face it. Sen kan du självklart vilja ändra på saker men det verkar som om tjejer nu för tiden hellre skadar sig själva än att vara hälsosamma? Nej ni, säga vad man vill men jag tycker det är konstigt. Hej!

Jag är inte världens smalaste och väger 54-55 kilo. I höstas vägde jag över 59 kilo. Ingen svält eller piller men jag lyckades gå ner ca 5 kilo på träning och rätt mat. Jag har mina skavanker men det är inget jag tänker hänga upp mig på. Jag ser ut som jag gör och jag är nöjd. Mer muskler vill jag fortfarande ha och det strävar jag efter nu. Alla gör som dem vill men snälla, ta hand om er själva!! Puss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: