Malin och Amanda

Oklart

Kategori:

Kände att jag kanske skulle stötta laget jag hejjar på, genom att kolla på matchen mellan Hammarby-Värnamo i min ensamhet. Ingen höjdar match kanske.. vilka är Värnamo? Jaja.
I morse kom Amanda och hämtade mig (känns som att detta bil-åkande kommer bli en vana nu:)), vi tog en tur till Farsta, tog en fika, kolla runt.. ni vet. Sen svängde vi förbi Örby, pojkarna ville gratulera Amanda till körkortet haha. Fan jag måste också ta tag i det där.. kommer dock aldrig riktigt till skott.
Nu ligger jag som sagt och kollar på matchen. Städat mitt rum har jag också gjort. Som varje söndag. Lär ju va stökigt om en vecka igen. Troligen. Uttråkad är jag också. Segt. Hade ju kunnat hurrta till mig och gå ut på en promenad eller springa. Bara det att det är så förbannat jäkla tråkigt att göra sånt ensam, så.. ne de skippar vi. Eller? Maybe. Heido.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: