Malin och Amanda

Fredagggg

Kategori:

Hej vänner! Jag är sämst jag vet. Men låt ni berätta om min dag så kanske ni förstår mig:
Jag kom hem vid halv 12 igår, va på partaj på Malins jobb. Skit kul och väldigt bra uppstyrt, svingo mat, dricka och dans! Hur som. Klockan ringde 5 i morse, bara att knata till tunnelbanan. Jobbade 6-16, kö i stort sett hela dagen men jag och Mall är ett bra team må jag säga! Sen hem och bums i säng. Sov till 8, upp till liljeholmen, möta Filip, handla mat, hem hit, laga mat. ÄÄÄÄTA.

Så. Förstår ni? NO TIME!!!

Men i morrn ni! Då har jag tid. Äntligen helg och absolut inget planerat (bortsett från dejt med Carro i morgon och kanske bio på kvällen..). Ska bara ta't lugnt i helgen. Livets goda har bjudit på alldeles för mycket alkohol på senaste. I helgen vill jag träna, sola och sova.

Nu ska jag.. Durruntuntun.. SOVAA. Älskade säng, du ger mig så mycket kärlek (inte på snusk-viset nu alltså).. (Eh.. Inte för att den inte ger mig det men asså.. Ja, ni fattar). Haha aja, farväl!
M

Bild1; mall, Carro & bieber igår
Bild2; pizza för 2 tack! Värsta är att dem tog slut också.. Träna va de ja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: