Malin och Amanda

NEW YORK

Kategori: Allmänt

Är som sagt väldigt uttråkad så kan vi er lite bilder från när jag va i New York för.. typ 2 månder sen! Dock tog jag ungefär 500 bilder där så det blir bara en del..:))
 
Har sagt det 1000 ggr men jag kan säga det igen: Jag är kär i den staden. Manhattan har allt. Låter så klyshigt haha men det är verkligen så! Shopping var konstigt nog bland mina sista behov när vi va där. Jag ville bara gå runt. Härliga människor, tempot, maten..aaallt! Och central park, hade kunnat gå där i timmar (det gjorde vi ju typ.. men ändå). Överallt hände det nånting, var det inte häst och vagn så va det ett gäng dansare. Små sjöar och broar, fik och baseballplaner som omringades av promenadslingor. Maaah. Måste dit igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: